مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-31سياسي

مراقب باشید قنات جهانی زارچ «پول خورک» نشود


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مشکل اصلی قنات جهانی زارچ بکارنگرفتن بعضاً افراد متخصص و هدررفت منابع است، - ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مشکل اصلی قنات جهانی زارچ بکارنگرفتن بعضاً افراد متخصص و هدررفت منابع است، گفت: قنات زارچ تبدیل به منبع پول خورک نشود.

محمدصالح جوکار در نشست شورای اداری بخش زارچ با تاکید بر ضرورت وجود روحیه مطالبه گری از مسئولان در بین مردم، اظهار کرد: مصوباتی که امروز در این نشست داشتیم باید با جدیت توسط نمایندگان بخش پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به این که مصوبه ایجاد ناحیه صنعتی زارچ مربوط به هفت سال قبل است، افزود: چرا باید یک طرح که می تواند به توسعه این بخش کمک شایانی کند، با وجود تصویب چندین سال بدون نتیجه بماند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی، گفت: این طرح الان معطل روندهای اداری است و همچنان بدون اقدام مانده که باید حتما سریعاً تا رسیدن به نتیجه، پیگیری شود.

جوکار تصریح کرد: بحث طرح های مردمی و خیری از جمله سالن هلال احمر و کتابخانه زارچ هم باید با کمک های دولتی روبرو شود و بر اساس زمان بندی تعیین شده در این نشست که از سوی مسئولان مربوطه اعلام شد، افتتاح و بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید قنات جهانی زارچ «پول خورک» نشود

مراقب باشید قنات جهانی زارچ «پول خورک» نشود