مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:502020-08-31اقتصادي

قرارداد اجرای 2مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی به زودی منعقد می شود


رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اعلام اینکه به زودی قرارداد اجرای 2 مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی منعقد خواهد شد، - رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اعلام اینکه به زودی قرارداد اجرای 2 مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی منعقد خواهد شد، از انعقاد قرارداد هفت پروژه دیگر دانشگاهی در قالب حمایت از پایان نامه تحصیلات تکمیلی تا پایان شهریور نیز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد غریب پور ضمن اعلام این مطالب، گفت: ایمیدرو با اعتقاد بر اینکه توسعه فناوری در حوزه معدن و صنایع معدنی بدون توجه به تحقیق و پژوهش امکان پذیر نیست، 26 پروژه و موافقت نامه تقاضامحور را با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی را در سال 98 تعریف کرده است.

در حال حاضر دو مگاپروژه در حوزه بهره وری کل زنجیره ارزش صنایع معدنی (که کنسرسیوم دانشگاه تهران و تربیت مدرس مجری طرح هستند) و نیز انجام مطالعات تطبیقی نقشه راه های مختلف صنایع معدنی تا افق 2050 در کشورهای پیشرفته معدنی و ایران (با مجری گری دانشگاه صنعتی شریف) در آستانه انعقاد قرارداد است.

رییس هیات عامل ایمیدرو همچنین با اشاره به اینکه تا پایان شهریور امسال، پنج پروژه پژوهشی کاربردی به قرارداد تبدیل خواهند شد، اظهار کرد: تعدادی از این پروژه ها شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد اجرای 2مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی به زودی منعقد می شود

قرارداد اجرای 2مگاپروژه پژوهشی در بخش صنایع معدنی به زودی منعقد می شود