مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-31بين الملل

اصلاحات عمیق باید به چرخه معیوب خشونت در میانمار پایان دهد


گروه بین المللی بحران خواستار گفت وگو و اصلاحات عمیق برای حل مسائل شهروندی، بهبود ساختار دولتی و مهار خشونت فزاینده در میانمار شده است.

- گروه بین المللی بحران خواستار گفت وگو و اصلاحات عمیق برای حل مسائل شهروندی، بهبود ساختار دولتی و مهار خشونت فزاینده در میانمار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این سازمان مستقر در بروکسل در بیانیه ای که جمعه منتشر شد، اعلام کرد: قومیت و درگیری، به طور جدایی ناپذیری در میانمار پیوند دارند و چرخه معیوبی از خشونت را ایجاد می کنند که در حال تشدید مداوم است.

این گزارش که در سومین سالگرد سرکوب 2017 منتشر می شود که آغاز نسل کشی مسلمانان روهینجا توسط ارتش میانمار بود، اعلام کرد: ناتوانی دولت در حل نارضایتی اقلیت قومی یا تأمین امنیت کافی جوامع، باعث ایجاد رقابت مسلحانه واقعی، بین گروه های اقلیت شده است.

در این بیانیه آمده است، میانمار باید اصلاحاتی را در حوزه شهروندی، ساختار دولتی کشور و فرآیند صلح با هدف کمتر کردن محوریت قومیت در حوزه های سیاسی و حقوقی ایجاد کند.

این گروه همچنین از مقامات و رهبران میانمار خواسته تا فوراً تغییرات قابل کنترل تری مانند زبان و روایت های مورد استفاده هنگام بحث درباره قومیت و درگیری ، ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات عمیق باید به چرخه معیوب خشونت در میانمار پایان دهد

اصلاحات عمیق باید به چرخه معیوب خشونت در میانمار پایان دهد