مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-31اقتصادي

«شهر خلاق» پاسخی به مشکلات شهری/ دو شهر مازندران به مرز شهر خلاق نزدیک شده اند!


یک کارشناسان ارشد برنامه ریزی شهری با بیان اینکه «شهر خلاق» پاسخی به مشکلات شهری است،گفت: در مازندران شهرهای ساری و بابل توانسته اند به موجودیت شهر خلاق نزدیک شوند.

- شهر خلاق پاسخی به مشکلات شهری/ دو شهر مازندران به مرز شهر خلاق نزدیک شده اند! ایسنا/مازندران یک کارشناسان ارشد برنامه ریزی شهری با بیان اینکه شهر خلاق پاسخی به مشکلات شهری است،گفت: در مازندران شهرهای ساری و بابل توانسته اند به موجودیت شهر خلاق نزدیک شوند.

همواره این سوال درباره شهر خلاق پیش می آید که مفهوم شهر خلاق چیست و چگونه می توان به شهرسازی خلاق دست یافت.

آیا با توجه به وجود شهر خلاق نیاز به طرح های جامع و تفضیلی خواهد بود؛ بر اساس استانداردهای یونسکو شهر خلاق شهری است که از نوآوری و توانمندی های شهروندان در توسعه پایدار شهری استفاده می کند و نیز مدیریت شهری باید همگام و هماهنگ با تفکر خلاق ساکنان خود حرکت کند.

*مولفه های شهر خلاق زینب صالحی کارشناسان ارشد برنامه ریزی شهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یونسکو در سال 2004 با پایه گذاری شهر خلاق، خلاقیت مردم در کنار صنایع دستی، معماری، طراحی، رسانه ها، موسیقی و همچنین تنوع غذایی را جزء مؤلفه های شهر خلاق اعلام کرد، اظهار کرد: تعداد 180 شهر از مجموع شهرهای جهان به شبکه شهر خلاق متصل هستند و این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهر خلاق» پاسخی به مشکلات شهری/ دو شهر مازندران به مرز شهر خلاق نزدیک شده اند!

«شهر خلاق» پاسخی به مشکلات شهری/ دو شهر مازندران به مرز شهر خلاق نزدیک شده اند!