مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:102020-08-31دانش

آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان نُوورود از آبان


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به زمان آغاز ترم دانشجویان فعلی دانشگاه از شهریورماه به صورت مجازی، گفت: اگر شرایط استان از نظر شیوع کرونا سفید باشد، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به زمان آغاز ترم دانشجویان فعلی دانشگاه از شهریورماه به صورت مجازی، گفت: اگر شرایط استان از نظر شیوع کرونا سفید باشد، دانشجویان جدیدالورود به مدت سه هفته در آبان ماه در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

غلامحسین خواجه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نیم سال اول سال تحصیلی 1399-1400 برای ورودی های فعلی دانشگاه از شهریورماه به صوت مجازی آغاز می شود اما با توجه به اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری در هفته اول آبان ماه اعلام می شود، بنابراین برنامه ما برای دانشجویان جدیدالورود این است که هفته اول برای ثبت نام در نظر گرفته شود و به مدت سه هفته تا پایان آبان ماه در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: اگر شرایط استان از نظر شیوع کرونا سفید باشد، دانشجویان جدید به مدت سه هفته در آبان ماه در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد و ادامه ترم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: هدف از حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه، آشناسازی دانشجویان جدید با فضای دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان نُوورود از آبان

آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان نُوورود از آبان