مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-31اقتصادي

باران به محصولات انگور، زرشک و گردو خسارت وارد کرد


مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بارندگی های رگباری تابستانه باعث ایجاد خساراتی به محصولاتی نظیر انگور، زرشک و گردو شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بارندگی های رگباری تابستانه باعث ایجاد خساراتی به محصولاتی نظیر انگور، زرشک و گردو شده است.

جواد غنچه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارندگی های 3 الی 6 شهریورماه جاری که در دو منطقه آرین شهر و بیرجند رخ داده خسارتی به محصولات کشاورزی وارد شده است.

وی افزود: این بارندگی ها که به صورت تگرگ، باران های سیل آسا و جاری شدن سیل در نواحی کوهپایه ای بوده، باعث ایجاد خساراتی به محصولاتی نظیر انگور، زرشک و گردو شده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: خسارت عمدتا به صورت تگرگ و بارندگی شدید بوده که در منطقه آرین شهر باعث تخریب و ریزش حدود 900 هکتار محصول زرشک شده است.

غنچه ادامه داد: همچنین خسارت سیل باعث مدفون شدن باغات انگور شده که در سطح 75 هکتار خسارت 30 تا 60 درصد به باغات مذکور خسارت وارد شده است.

وی افزود: همچنین در منطقه بیرجند عمده خسارت به باغات گردو و زرشک در مناطق بهدان و پسپتنگ خراشاد وارد شده که عمدتا به صورت تگرگ و در مناطق کوهپایه سیل بوده و باعث خسارت به 380 اصله در باغات و با درصد تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران به محصولات انگور، زرشک و گردو خسارت وارد کرد

باران به محصولات انگور، زرشک و گردو خسارت وارد کرد