مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-31بين الملل

بازگشت «ترور» به عدن؛ جولانگاه متحدان ریاض و ابوظبی در جنوب یمن


هنوز یک روز از آغاز به کار استاندار جدید عدن بر اساس توافق ریاض نگذشته که یکی از رهبران حزب «تجمع یمنی اصلاح» در شهر «المنصوره» عدن ترور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش های خبری حاکی از آن است که جنوبی ترین استان یمن که جولانگاه متحدان عربستان سعودی و امارات است، دوباره متشنج شده است.

ساعاتی پس از آنکه احمد حامد لملس استاندار جدید عدن به موجب توافق ریاض رسما پست خود را بر عهده گرفت، مسأله ترور شخصیت های سیاسی بار دیگر به عدن بازگشت.

بر اساس گزارش العربی الجدید ، افراد مسلح ناشناس یکشنبه شب (دیشب) عوض فدعق از رهبران حزب تجمع یمنی اصلاح را در شهر المنصوره در عدن ترور کردند.

این ترور در خیابان السجن المنصوره رخ داد و وی قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

در ادامه این گزارش آمده، هیچ طرفی مسؤولیت این ترور را بر عهده نگرفته است اما اتفاقات مشابهی نیز پنج سال پیش علیه رهبران حزب مذکور رخ داد و امارات سعی کرد با اتهام وابسته بودن حزب تجمع یمنی اصلاح به اخوان المسلمین ، رهبران این حزب را در عدن ریشه کن کند.

فعالان کاربران اجتماعی مسؤولیت این ترور را بر عهده کسانی که آنها را مزدوران امارات نامیده اند به علاوه هانی بن بریک نائب رییس المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب/متحد امارات) دانستند؛ بن بریک مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «ترور» به عدن؛ جولانگاه متحدان ریاض و ابوظبی در جنوب یمن

بازگشت «ترور» به عدن؛ جولانگاه متحدان ریاض و ابوظبی در جنوب یمن