مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-31پزشكي

محلول ضد عفونی کننده و انواع مختلف و نحوه استفاده آن


استفاده از محلول ضدعفونی کننده برای تأمین سلامتی بسیار ضروری است و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری ها بخصوص بیماری های مسری از جمله کووید 19 می باشد.

- استفاده از محلول ضدعفونی کننده برای تأمین سلامتی بسیار ضروری است و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری ها بخصوص بیماری های مسری از جمله کووید 19 می باشد.

شایان ذکر است محلول های ضدعفونی کننده فقط استعمال خارجی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کارن پویا نوآور، این شرکت آمادگی این را دارد که در زمینه مشاوره و به دو دسته مخصوص سطوح و دست تقسیم می شوند که مواد ضدعفونی کننده مختص سطوح به هیچ عنوان نباید برای دست استفاده شود.

درصد الکل موجود در ضدعفونی کننده های الکلی که برای سطوح استفاده می شود، بیشتر از درصد الکل موجود در مواد ضدعفونی کننده مخصوص تماس با دست است و گاهی هم ترکیب الکل صنعتی یا متانول داخل ترکیبات ضدعفونی کننده های سطوح است، بنابراین اصلا توصیه نمی شود که از این ترکیبات برای تماس با دست استفاده شود.

نحوه استفاده از محلول ضدعفونی برای ضدعفونی کردن دست ها بهتر است وقتی ژل یا محول ضد عفونی کننده را به دستها می زنند دست هایشان را به سمت چپ و راست حرکت دهند تا دست ها خشک شود و یا اینکه فرصت کافی به مدت حداقل 30 ثانیه روی پوست دست باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلول ضد عفونی کننده و انواع مختلف و نحوه استفاده آن

محلول ضد عفونی کننده و انواع مختلف و نحوه استفاده آن