مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:552020-08-31اقتصادي

بهره برداری از کارخانه کنسانتره اسدآباد به دلیل کمبود نقدینگی به تعویق افتاد


مدیر فنی کارخانه شایان صنعت کانسار اسدآباد گفت: بهره برداری از کارخانه شایان صنعت کانسار اسدآباد به عنوان سومین کارخانه کنسانتره شهرستان نیازمند ارائه تسهیلات بوده و به دلیل کمبود نقدینگی بهره برداری از آن به تعویق افتاد.

- محمد نظری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در همین راستا از مسئولین ارشد استان و شهرستان به ویژه استاندار همدان تقاضا داریم با نگاه مثبت خود تسهیلات ویژه ای به این مهم اختصاص دهند تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز اول این کارخانه صنعتی باشیم.

وی میزان سرمایه گذاری اولیه این کارخانه را افزون بر 30 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و اعضای سهامدار تأمین شده و تا کنون هیچ گونه تسهیلاتی برای تکمیل آن دریافت نشده است.

نظری در رابطه با میزان تولید کنسانتره آهن در این کارخانه، تصریح کرد: در فاز اول ظرفیت اسمی کارخانه بر اساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 100هزار تن لحاظ شده است اما با اجرای فاز دوم این میزان تولید با ظرفیت واقعی 300هزار تن فعالیت خواهد کرد.

وی میزان اشتغالزایی فعلی این کارخانه را 100 نفر اعلام کرد و یاد آور شد: با بهره برداری از فازهای اول و دوم تعداد افراد مشغول به کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم تا 4000نفر افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کارخانه کنسانتره اسدآباد به دلیل کمبود نقدینگی به تعویق افتاد

بهره برداری از کارخانه کنسانتره اسدآباد به دلیل کمبود نقدینگی به تعویق افتاد