مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-31اقتصادي

دلایل گرانی میوه و تره بار در چند روز تعطیلی گذشته در اصفهان


نائب رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت میوه و همچنین برخی تره بار در تعطیلات روزهای گذشته، گفت: بازار میوه و تره بار تا روز چهارشنبه به روال عادی خود بازمی گردد.

- ایسنا/اصفهان نائب رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت میوه و همچنین برخی تره بار در تعطیلات روزهای گذشته، گفت: بازار میوه و تره بار تا روز چهارشنبه به روال عادی خود بازمی گردد.

محمدصادق ریاحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص گرانی میوه و تره بار طی چند روز تعطیلی گذشته در اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه روز پنجشنبه بازار میوه و تره بار شرایط خوبی نداشت و عرضه و تقاضا متناسب با یکدیگر نبود و شاهد افزایش قیمت این محصولات بودیم، به این دلیل برای تنظیم بازار و آمدن برخی بارها، روز شنبه میدان میوه و تره بار اصفهان باز بود.

وی با اشاره به دلایل این گرانی، گفت: در درجه نخست به دلیل عزاداری رانندگان به طور معمول اقدام به بارگیری نمی کنند و با توجه به اینکه بار میوه از شهرستان های دیگر به اصفهان وارد می شود، با ممانعت آنها در جابجایی بار، شاهد افزایش قیمت میوه و سبزیجات بودیم.

نائب رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان همچنین به تعطیلی کار کارگران باغات طی چند روز تعطیلی در ایام عزاداری امام حسین (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل گرانی میوه و تره بار در چند روز تعطیلی گذشته در اصفهان

دلایل گرانی میوه و تره بار در چند روز تعطیلی گذشته در اصفهان