مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-30اقتصادي

32 درصد مدارس استان سمنان نیازمند مقاوم سازی است


مدیر کل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه 32درصد یا به عبارتی یک سوم مدارس کل استان نیازمند بازسازی هستند، گفت: طرح هایی مانند آجر به آجر مروج مشارکت مردم در بهسازی مدارس است.

- سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فرسودگی 32 درصد از مدارس استان سمنان، بیان کرد: ما در سطح استان شاهد تخریبی بودن 28 درصد مدارس شهری و روستایی هستیم به عبارت دیگر 60 درصد از مدارس استان باید تخریب و یا بازسازی شوند که این امر نیازمند اعتبارات کلان است.

وی افزود: برای تسهیل در این امر یکی از طرح های خوب بازسازی مدارس طرح آجر به آجر است که هدف آن مشارکت مردم در بهسازی و ساخت مدارس شهری و روستایی محسوب می شود و لذا در این طرح مردم بدون محدودیت سنی و مالی در ساخت و تجهیز مدارس سهیم می شوند و این کار در کنار اجر اخروی که دارد، می تواند به دانش آموزان نیز کمک کند تا در مدارس با کیفیت تری درس بخوانند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم در نوسازی مدارس با توجه به اعتبارات این اداره کل می تواند بهسازی مدرسه های سطح استان را تسهیل و تسریع کند، گفت: استان سمنان دارای 476 خیر مدرسه ساز است که برای ترغیب این افراد نام تمامی آن ها توسط نوسازی مدارس استان در کتابی دو جلدی گردآوری و در دست تدوین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد مدارس استان سمنان نیازمند مقاوم سازی است

32 درصد مدارس استان سمنان نیازمند مقاوم سازی است