مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 22:202020-08-30سياسي

روایت عرب سرخی از انفجار دفتر نخست وزیری و پاسخش به ادعای شلاق زدن یک هنرمند


عرب سرخی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران می گوید: «متأسفانه برخی با استفاده از این اختلافات کهنه در تحلیل های سیاسی شائبه هایی به وجود آوردند.

- عرب سرخی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران می گوید: متأسفانه برخی با استفاده از این اختلافات کهنه در تحلیل های سیاسی شائبه هایی به وجود آوردند.

هیچ نسبتی بین کشمیری و سازمان مجاهدین انقلاب نبود اما چون بعضی اعضای سازمان در نخست وزیری و دستگاه اطلاعاتی فعالیت می کردند، از اختلافات قدیمی سوءاستفاده و اتهام زنی هایی مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: قضاوت تاریخ با پیش فرض های مطرح در جامعه و روایات نهادینه شده در ذهن ها شاید کمی غیرمنصفانه به نظر برسد و برای یافتن حقیقتی نسبی در راستای درک صحیح تری از تحولات میهنمان راهی جز پرسش و خوانش از تاریخ شفاهی به یادگارمانده از سال های قبل نداریم.

دهه 60 پر از پیچ وخم هایی است که هر شخص روایت متفاوتی از آن ارائه می دهد و فهم آن دوران نیز برای نسل جدید با وجود شرایط امروز به شدت سخت است؛ نسلی که فضای جنگ و انقلاب و روحیه ضدامپریالیستی علیه آمریکا را زندگی نکرده است، با نیازها و موقعیت امروز قادر به درک عمیق آن مرحله از تاریخ نیست و در این مسیر گاه به گذشتگان خود به شدت می تازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عرب سرخی از انفجار دفتر نخست وزیری و پاسخش به ادعای شلاق زدن یک هنرمند

روایت عرب سرخی از انفجار دفتر نخست وزیری و پاسخش به ادعای شلاق زدن یک هنرمند