مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 19:352020-08-30اقتصادي

برق مجانی در انتظار چه کسانی است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت نیرو در سه سال گذشته طرح های تشویقی مختلفی برای عبور از پیک بار اجرا کرده است، چرا که در تابستان مصرف برق افزایش بسیاری می یابد و نیروگاه ها با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کنند حتی ممکن است همچون سال 1397 .

- طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگسازی از دوماه دیگر رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد که با اجرای آن کم مصرف ها دیگر از پرداخت قبض برق معاف می شوند حتی برای پر مصرف ها نیز این امکان وجود دارد که با کاهش مصرف از پرداخت قبض رهایی یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، وزارت نیرو در سه سال گذشته طرح های تشویقی مختلفی برای عبور از پیک بار اجرا کرده است، چرا که در تابستان مصرف برق افزایش بسیاری می یابد و نیروگاه ها با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کنند حتی ممکن است همچون سال 1397 خاموشی های برنامه ریزی شده نیز مهمان خانه ها شود.

از این رو برای جلوگیری از این مساله و تامین برق پایدار، وزارت نیرو فرهنگ سازی را مهم دانسته و در سال های اخیر نیز برنامه هایی را برای آن در نظر گرفته که تازه ترین آن طرح برق امید است.

در حال حاضر 30 میلیون مشترک خانگی در کشور وجود دارد که در دو دسته زیرالگو و بیش ازالگو تقسیم بندی شده اند که برای هرکدام تعرفه خاصی تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق مجانی در انتظار چه کسانی است؟

برق مجانی در انتظار چه کسانی است؟