مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 16:252020-08-30ورزشي

قدردانی تندگویان از جوانان مدافع سلامت در عزاداری حسینی


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از فعالیت و تلاش جوانان در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) قدردانی کرد.

- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از فعالیت و تلاش جوانان در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی تندگویان در صفحه ی اینستاگرامی خود نوشت: جوانان آزاده کشور، به شما می بالم که در این سن و در سازش با شرایط سخت این روزها، ثابت کردید که عمق پیام قیام حسین و عاشورا را دریافتید.

وی در ادامه می افزاید: شاید شرایط امسال فرصتی شد تا همگان دریابند عزاداری حسین نمایشی هرساله نیست که اکنون نتوان اجرا کرد، بلکه این دلهای عزادار عاشقان است که با تمامی سختی های پیش آمده، در روزهای غمناک محرم همراه حسین و یارانش می شود.

جوانان وطن، به شما می بالم که در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری اینچنین آگاهانه و با تمام وجود در پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران، حضور بهم رساندید و با برپایی خیمه های عزاداری حسینی تمام همت و توانتان را برای تامین سلامت عزاداران بکار گرفتید.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه این یادداشت آورده است:به شما می بالم که نذر خون و ماسک و مواد ضدعفونی کننده را ادا کردید؛ اقلام بهداشتی را با مدیریت تهیه و توزیع نمودید و نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی تندگویان از جوانان مدافع سلامت در عزاداری حسینی

قدردانی تندگویان از جوانان مدافع سلامت در عزاداری حسینی