مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 15:502020-08-30بين الملل

قدردانی نتانیاهو از ترامپ برای خروج از برجام و ترور سردار سلیمانی


نتانیاهو با تشکر از ترامپ به خاطر اقدام ضد ایرانی اش مدعی شد: با اطمینان خاطر می گویم که کشورهای حاشیه خلیج [فارس] از جمله امارات و عربستان که قبلا بی سر و صدا از مخالفت با توافق هسته ای ایران حمایت می کردند، - اکنون مانند اسراییل آشکارا از تقابل آمریکا (با ایران) حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه از اقدامات ضدایرانی اخیر رییس جمهوری آمریکا قدردانی کرد و گفت: به طور مستقیم و سری با سران برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط گفت وگو کرده ایم.

نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا و جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا، از اقدامات ضدایرانی واشنگتن از جمله خروج از توافق هسته ای، به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی و فعال کردن مکانیسم ماشه از ترامپ قدردانی کرد.

نتانیاهو علاوه بر این مدعی شد: با اطمینان خاطر می گویم که کشورهای حاشیه خلیج [فارس] از جمله امارات و عربستان که قبلا بی سر و صدا از مخالفت با توافق هسته ای ایران حمایت می کردند، اکنون مانند اسراییل آشکارا از تقابل آمریکا (با ایران) حمایت می کنند.

نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: صلح میان اسراییل و امارات نمی توانست بدون کمک ایالات متحده اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نتانیاهو از ترامپ برای خروج از برجام و ترور سردار سلیمانی

قدردانی نتانیاهو از ترامپ برای خروج از برجام و ترور سردار سلیمانی