مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 10:452020-08-30سياسي

شهرداری بافق غرفه دار ایستگاهی با نوای حسینی


مسئول روابط عمومی شهرداری بافق با اشاره به برپایی ایستگاه مجازی عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در بلوار وحشی بافقی اظهار کرد: این ایستگاه از اول ماه محرم به مدت 11 شب در پارکینگ جنب اداره پست واقع در بلوار وحشی بافق برپا شده است.

- ایسنا/یزد مسئول روابط عمومی شهرداری بافق با اشاره به برپایی ایستگاه مجازی عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در بلوار وحشی بافقی اظهار کرد: این ایستگاه از اول ماه محرم به مدت 11 شب در پارکینگ جنب اداره پست واقع در بلوار وحشی بافق برپا شده است.

علی اصغر موفق در ادامه با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به محدودیت های ستاد ملی کرونا و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این ایستگاه به همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا علیه السلام شهرداری بافق و به صورت صوتی تصویری بدون تجمع افراد دایر شده است البته علاوه بر آن، پخش عزاداری های سال های گذشته شهرستان و همچنین نوحه سرایی مداحان کشوری از این ایستگاه انجام می شود.

این مسئول افزود: البته در ایام محرم امسال بالغ بر 500 عدد پرچم افراشته و 20 هزار متر پرچم ریسه ای جهت فضاسازی شهر در ایام محرم در سطح شهر به کار گرفته شده در کنار آن، پرچم بزرگ سطح شهر نیز، مزین به نوشته یا حسین علیه السلام تهیه و در بلوار وحشی بافقی نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بافق غرفه دار ایستگاهی با نوای حسینی

شهرداری بافق غرفه دار ایستگاهی با نوای حسینی