مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 08:402020-08-30سياسي

هشدار فیلسوف آمریکایی: تهدید جنگ اتمی بیشتر شده است


چامسکی با بیان اینکه جهان در تاریک ترین برهه تاریخ خود قرار دارد، هشدار داد: «ترامپ به طور نظام مند در حال برهم زدن ترتیباتی است که میزانی از دفاع در برابر جنگ اتمی را فراهم می کردند».

- چامسکی با بیان اینکه جهان در تاریک ترین برهه تاریخ خود قرار دارد، هشدار داد: ترامپ به طور نظام مند در حال برهم زدن ترتیباتی است که میزانی از دفاع در برابر جنگ اتمی را فراهم می کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فیلسوف و تاریخ دان مطرح آمریکایی ضمن تاختن دوباره به مواضع دونالد ترامپ در زمینه تهدید جنگ اتمی، تغییرات اقلیمی و وضعیت شیوع کرونا هشدار داد، جهان در تاریک ترین دوره خود قرار دارد.

نوام چامسکی، فیلسوف و تاریخ دان مطرح آمریکایی با هشدار درباره چندین بحران شدید و همزمان در جهان شامل تهدید جنگ اتمی، تغییرات اقلیمی، همه گیری بیماری کووید-19، رکود اقتصادی و آشوب ها و اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا اعلام کرد، جهان در تاریک ترین برهه تاریخ خود قرار دارد.

وی در مصاحبه با پایگاه هیل هشدار داد، در برهه کنونی شاهد تلاقی بحران های شدید هستیم شامل تهدید جنگ اتمی، تغییرات اقلیمی، یک همه گیری رو به افزایش، رکود اقتصادی و ناآرامی های نژادی در ایالات متحده آمریکا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فیلسوف آمریکایی: تهدید جنگ اتمی بیشتر شده است

هشدار فیلسوف آمریکایی: تهدید جنگ اتمی بیشتر شده است