مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 08:002020-08-30سياسي

بیزاری جستن از فرهنگ غرب مصداق تبری از دشمنان خداوند است


نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم ابراز تبری از دشمنان خداوند به عنوان واجب شرعی گفت: دوری و تنفر جستن از فرهنگ غربی ازجمله مصادیق تبری نسبت به دشمنان خداوند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد آیت الله غلامرضا فیاضی ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی بجنورد با اشاره به اهمیت تولی و تبری در دین اظهار کرد: تولی و تبری به عنوان فروعات دین ازجمله واجباتی است که باید توسط مسلمانان محقق شود.

وی برگزاری مراسم عزاداری برای اهل بیت و امام حسین را جلوه ای تولی به اهل بیت و خداوند دانست و گفت: تولی باید همچون تبری در میان همگان عمومی شود و بر اساس تحقیقی بالغ بر 700 آیه قرآن درباره تبری نسبت به دشمنان خداوند است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تبری به معنای متنفر بودن از دشمنان خداوند و ابراز کردن آن است و نسبت به این افراد بیزاری جست و نکبت دانست.

وی تمایل به ترویج فرهنگ غربی را مغایر با تبری بیان کرد و گفت: هر چیزی که به گونه ای ترویج فرهنگ غربی باشد باید از آن متنفر بود تا در چارچوب تبری قرار گرفت زیرا فرهنگ غربی با نگاه خود سردار سلیمانی را به شهادت رساند و به آن افتخار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیزاری جستن از فرهنگ غرب مصداق تبری از دشمنان خداوند است

بیزاری جستن از فرهنگ غرب مصداق تبری از دشمنان خداوند است