مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 06:102020-08-30اقتصادي

امضای 5 میلیارد دلار قرارداد در جشنواره فیلم پکن


در دهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن بیش از 300 فیلم داخلی و خارجی به نمایش در آمد برای اولین بار در این جشنواره 250 فیلم به صورت آنلاین و 20 فیلم نیز در تلویزیون پخش شد.

- همزمان با آخرین روز دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پکن، حدود 5 میلیارد دلار (معادل 33 میلیارد یوان) قرارداد میان دست اندرکاران صنعت سینمای چین و جهان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در مراسمی که روز یکشنبه به همین منظور در رادیو تلویزیون چین برگزار شد در مجموع 21 پروژه ساخت فیلم توسط 46 شرکت امضا شد و قرارداد 110 پروژه دیگر به عنوان بازار پکن نیز به امضا رسید کل مبلغ قرارداد به 33 میلیارد یوان رسید که در مقایسه با سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

«دو فی» قائم مقام کمیته برگزاری دهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن در سخنانی در این مراسم گفت: از نخستین دوره برگزاری این جشنواره تا کنون، 302 پروژه به ارزش 165 میلیارد یوان به امضا رسیده است که نشان دهنده پذیرش و شناخت صنعت فیلم است.

سرمایه گذاری و تولید سالانه فیلم، ساخت و سازهای سینمایی، احداث مراکز فیلم و سریال تلویزیونی، ساخت املاک و مراکز فرهنگی، سرمایه گذاری و تامین مالی بنیاد فیلم و برنامه های آموزش فیلمسازان جوان از جمله قراردهایی امضا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 5 میلیارد دلار قرارداد در جشنواره فیلم پکن

امضای 5 میلیارد دلار قرارداد در جشنواره فیلم پکن