مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 03:552020-08-30بين الملل

شی جینپینگ مقابله با جدایی طلبی در تبت را افزایش می دهد


رییس جمهوری چین در جمع رهبران ارشد کشورش تاکید کرد، چین باید یک قلعه غیر قابل نفوذ برای حفظ ثبات در تبت، حفاظت از اتحاد ملی و آموزش افراد درگیر جدایی طلبی ایجاد کند.

- شی جینپینگ مقابله با "جدایی طلبی" در تبت را افزایش می دهد رییس جمهوری چین در جمع رهبران ارشد کشورش تاکید کرد، چین باید یک "قلعه غیر قابل نفوذ" برای حفظ ثبات در تبت، حفاظت از اتحاد ملی و آموزش افراد درگیر جدایی طلبی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، چین در 1950 کنترل تبت را در آنچه به عنوان آزادسازی مسالمت آمیز توصیف کرد، به دست گرفت.

اما منتقدان به رهبری دالایی لاما می گویند حاکمیت پکن به معنای نسل کشی فرهنگی است.

شی جینپینگ، رییس جمهوری چین در یک نشست ارشد حزب کمونیست در مورد حاکمیت آتی بر تبت، آنچه دستاورد خواند، ستود و از مقام های مسوول قدردانی کرد اما گفت تلاش های بیشتری برای غنی کردن، احیا و تقویت اتحاد در این منطقه لازم است.

رییس جمهوری چین گفت، آموزش سیاسی و ایدئولوژیکی باید در مدارس تبت تقویت شود تا بذر عشق به چین در اعماق قلب جوانان کاشته شود.

او با وعده ایجاد یک تبت متحد، شکوفا، متمدن، هماهنگ و همچنین تبت جدید و مدرن و جامعه گرا گفت، چین باید نقش حزب کمونیست را در این منطقه تقویت کرده و گروه های قومی آن را بهتر منسجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شی جینپینگ مقابله با جدایی طلبی در تبت را افزایش می دهد

شی جینپینگ مقابله با جدایی طلبی در تبت را افزایش می دهد