مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 02:552020-08-29پزشكي

پیشنهاد نامگذاری 19 اسفند به نام روز رژیم درمانگر


رییس انجمن تغذیه ایران از پیشنهاد نامگذاری 19 اسفند به نام روز رژیم درمانگر ، همزمان با روز جهانی رژیم درمانگر ( 9 مارس) و اقدامات انجام شده در این زمینه خبر داد.

- رییس انجمن تغذیه ایران از پیشنهاد نامگذاری 19 اسفند به نام "روز رژیم درمانگر"، همزمان با روز جهانی رژیم درمانگر ( 9 مارس) و اقدامات انجام شده در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلال الدین میرزای رزاز - رییس انجمن تغذیه ایران (اتا) با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به نقش موثر مشاورین تغذیه در کنار تیم درمان به منظور مدیریت هزینه ها و تسریع بهبودی بیماری تأکید کرد و با اشاره به وجود یک روز خاص در جهان به نام روز رژیم درمانگر، اهمیت حضور این افراد را یادآور شد.

میرزای رزاز در خصوص اهمیت اختصاص یک روز به نام رژیم درمانگران در تقویم ملی گفت: در حال حاضر در سراسر کشور بیش از 9000 نفر فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه در مقاطع گوناگون (از کارشناسی تا دکترای تخصصی) به خدمت رسانی مشغولند؛ همچنین حدود 5000 نفر دانشجو در مقاطع مختلف در حدود 20 مرکز دانشگاهی معتبر در سراسر کشور در حال تحصیل می باشند.

با توجه به برجسته تر شدن جایگاه جهانی و اهمیت تغذیه سالم و تاثیر آن در سلامتی و زندگی سالم تر در طول چند دهه اخیر، طی سال های گذشته این رویکرد در کشور عزیزمان نیز وجود داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نامگذاری 19 اسفند به نام روز رژیم درمانگر

پیشنهاد نامگذاری 19 اسفند به نام روز رژیم درمانگر