مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 10:302020-08-29بين الملل

چیزی به نام مکانیسم ماشه وجود ندارد!


اظهارات چهره های سیاسی و استادان دانشگاه آمریکایی گواه این موضوع است که عملا چیزی به نام مکانیسم ماشه وجود ندارد که آمریکا بتواند به راحتی آن را با یک اشاره فعال کند و به خوبی کج راهه واشنگتن را در این بین مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شکست های پی در پی واشنگتن در قبال ایران و موضوع ناتوانی در به کارگیری مکانیسم ماشه موضوعی بود که چند استاد دانشگاه آمریکا نیز به خوبی به تشریح آن پرداختند.

موضوع نزدیک شدن به پایان تحریم های تسلیحاتی ایران و تلاش آمریکا برای تمدید این تحریم ها و همچنین به کارگیری مکانیسم ماشه علیه ایران به سوژه داغ این روزها تبدیل شده است.

مکانیسمی که به باور برخی از کارشناسان یک اصطلاح کاملا تبلیغاتی و خودساخته ای است که فقط مصرف داخلی دارد تا بتوانند استدلال کنند که واشنگتن تمامی جنبه ها را در نظرگرفته و به سادگی می تواند تمام تحریم ها را علیه ایران احیا کند.

اما باید در نظر داشت ادعاهایی که در این زمینه مطرح می شود اینگونه نیست و فعال سازی آن به این آسانی نیست و دارای روندی پیچیده و حقوقی است.

از همین رو بخشیدن وجاهت حقوقی به این موضوع می تواند باوری اشتباه را بین همه جا بیندازد چرا که عملا چیزی به نام مکانیسم ماشه وجود ندارد که آمریکا بتواند به راحتی آن را با یک اشاره فعال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی به نام مکانیسم ماشه وجود ندارد!

چیزی به نام مکانیسم ماشه وجود ندارد!