مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 08:502020-08-29بين الملل

تظاهرات در یمن علیه امارات


اهالی استان های تعز و سقطری علیه حضور امارات در یمن و نیز برای محکومیت توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از سایت شبکه الجزیره، تظاهرکنندگان همزمان با نخستین سالروز قتل عامی که نیروی هوایی امارات علیه نیروی دولت مستعفی یمن در ورودی شرقی یمن مرتکب شدند و در اثر آن حدود 300 نیرو کشته شد، با سر دادن شعارهایی خواستار پایان دادن به حضور امارات در ائتلاف عربی شدند.

آنها خواستار تسریع در اجرای توافق ریاض شدند.

تظاهرکنندگان همچنین در پاسخ به فراخوان هیئت مردمی برای حمایت از فلسطین شعارهایی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سر دادند.

از سوی دیگر، فرماندهی تیپ 115 پیاده نظام ارتش یمن سالروز حمله هوایی امارات به منطقه العلم میان دو استان عدن و ابین را گرامی داشته و مشارکت کنندگان خواستند پرونده این حمله از سوی وزارت دفاع و دولت مستعفی پیگیری شود.

همچنین احمد بن دغر، مشاور منصور هادی در توییتی اعلام کرد، تجمیع نیرو در استان ابین توسط دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات راه حلی برای بحران نیست و اگر جنگی رخ دهد، هیچ پیروزی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در یمن علیه امارات

تظاهرات در یمن علیه امارات