مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-29بين الملل

قدردانی عباس از ابتکارعمل اخضر الابراهیمی در مقابل طرح الحاق


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از نماینده ویژه سابق سازمان ملل در امور سوریه بابت ابتکارعملش علیه طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری قدردانی کرد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از نماینده ویژه سابق سازمان ملل در امور سوریه بابت ابتکارعملش علیه طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت وگوی تلفنی با الاخضر الابراهیمی، نماینده ویژه سابق سازمان ملل در امور سوریه گفت، این ابتکارعمل شایسته تقدیر و توجه از سوی وی و ملت فلسطین است و از این ابتکارعمل و تمامی تلاش ها در حمایت از ملت فلسطین و مساله آن قدردانی کرد.

الابراهیمی اواسط ماه اوت ابتکارعملی را درباره در معرض ظلم و ستم قرار گرفتن ملت فلسطین و تجاوز آشکار به حقوق و سرزمین آنها آغاز کرد و در آن خواستار تحریم رژیم صهیونیستی، حمایت از حق ملت فلسطین در مبارزه مشروع و به دست آوردن حقوقشان شد که در تمام منشورها، هنجارها و قوانین بین المللی تأیید شده و قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت از آن حمایت می کنند.

الابراهیمی در مصاحبه با تلویزیون فلسطین گفت، از جمله امضاکنندگان این ابتکارعمل وزیران سابق خارجه کشورهای عربی، دو تن از نخست وزیران سابق و دیگر چهره های بارز عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی عباس از ابتکارعمل اخضر الابراهیمی در مقابل طرح الحاق

قدردانی عباس از ابتکارعمل اخضر الابراهیمی در مقابل طرح الحاق