مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-29سياسي

نظارت دامپزشکی زنجان بر ذبح قربانی ها


دامپزشکی استان زنجان با تشکیل تیم های مختلف اقدام به نظارت بر ذبح قربانی های مردم در ایام عزاداری حسینی کرده است.

- محمد باقر حاج کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای حفظ سلامت سوگواران اباعبدالله الحسین (ع) و مقابله با شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام نظارت بر ذبح دام انجام می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه 40 ناظر بهداشتی شامل دامپزشک و بازرس گوشت در این ایام در استان زنجان فعالیت می کنند، ادامه داد: 15 ناظر شرعی نظارت بر ذبح دام های قربانی از هشتم تا یازدهم ماه محرم را بر عهده دارند.

وی با درخواست از مردم برای ذبح دام خود در محل های پیش بینی شده در ایام محرم، عنوان کرد: ذبح دام ها در خیابان ها منجر به افت کیفیت لاشه می شود و درخواست می شود مردم تا جایی که امکان دارد ذبح دام ها به صورت نیابتی و در کشتارگاه دام انجام شود.

حاج کاظمی از ذبح نیابتی در کشتارگاه ها با رعایت مراحل کامل بهداشتی خبر داد و افزود: در کشتارگاه ها مراحل به صورت کامل و تمیز انجام می شود و زیر نظر نظارت ناظران شرعی و بهداشتی است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان از آمادگی ناظران بهداشتی برای نظارت بر مراحل مختلف ذبح یاد کرد و گفت: این ناظران آماده نظارت بهداشتی و شرعی بر مراحل ذبح، استحصال و قطعه بندی قربانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دامپزشکی زنجان بر ذبح قربانی ها

نظارت دامپزشکی زنجان بر ذبح قربانی ها