مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-29اقتصادي

صادرات یزد در حال بازگشت به شرایط عادی قبل از کروناست


مدیر کل گمرک استان یزد با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا، بسته شدن مرزها و تغییراتی در سیاست های برگشت ارز صادراتی شاهد کاهش صادرات از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال و افت و خیزهای پس از آن بودیم، - ایسنا/یزد مدیر کل گمرک استان یزد با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا، بسته شدن مرزها و تغییراتی در سیاست های برگشت ارز صادراتی شاهد کاهش صادرات از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال و افت و خیزهای پس از آن بودیم، گفت: صادرات استان در حال بازگشت به شرایط عادی قبل از شیوع کرونا است.

محمدحسین سلمانی اظهار کرد: این مسایل باعث شد مرزهای کشورهای همسایه به خصوص مرزهای پاکستان به کلی بسته شود اما بخشی از مرزهای شرقی و مرزهای غربی کشور همکاری نسبتاً خوبی برای صادرات کالا در ایام شیوع کرونا داشتند.

وی کشورهای هدف صادرات کالاهای صادراتی استان یزد را اروپایی، همسایه و شرق آسیا بیان و تصریح کرد: فولاد صنعتی و محصولات ساختمانی بیشترین میزان صادرات استان یزد را تشکیل می دهد.

وی کاشی و سرامیک، هیدورکربن ها، شیشه های ساختمانی، ظروف شیشه ای، محصولات پتروشیمی و مقدار کمی محصولات کشاروزی شامل انار دانه و پسته را از دیگر کالاهای صادراتی استان برشمرد و گفت: پارسال دوهزار و 911 میلیون تن به ارزش 48 هزار و 340 میلیارد ریال صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یزد در حال بازگشت به شرایط عادی قبل از کروناست

صادرات یزد در حال بازگشت به شرایط عادی قبل از کروناست