مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-29اجتماعي

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98


رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به درخواست کنکوری ها از نظام وظیفه در تعیین تکلیف وضعیت معافیت تحصیلی آنها پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشمولان فارغ التحصیل دیپلمی که در سال 98مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال 99 شرکت کردند با توجه به مقررات و به جهت رفع مشکل این عزیزان تا 31 شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کند.

وی ادامه داد: مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست ها در دفاتر پلیس +10 می باشد و زمان اعزام به خدمت این عزیزان در ماه های آتی مشخص می شود.

وی افزود: مشمولان عملا تا فرارسیدن زمان اعزام خدمت خود فرصت انتخاب رشته و در صورت فراهم شدن شرایط توسط سازمان سنجش امکان ثبت نام بدون دغدغه در دانشگاه را دارند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور مساعدت و تعیین تکلیف این مشمولان منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان بندی انتخاب رشته، ثبت نام و زمان دقیق شروع به تحصیل این عزیزان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98