مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-29سياسي

زنجانی ها بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند


امام جمعه و استاندار زنجان در پیام مشترکی تاکید کردند: در یوم العباس زنجانی ها بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را در قالب کمک های مومنانه به نمایش گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی روز شنبه در این پیام قدردانی با تاکید بر نمایش ولایتمداری مردم زنجان دریوم العباس، افزودند: به راستی زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و مردمانش دلداده مولایشان امام حسین (ع) و ارادتمند یگانه علمدار عالم حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستند، هر جا سربازی و جانبازی باشد زنجانیها خط شکن هستند.

استاندار زنجان و نماینده ولی ققیه در استان زنجان، گفتند: عشق به امام حسین (ع) زمان و مکان ندارد و هیچ عاملی نمی تواند مانع از ابراز ارادت به ساحت مقدس ثارالله باشد حتی ویروس حقیر و منحوس که یوم العباس میعادگاه عاشقان اهل بیت (ع) است زنجانیها گوشه ای دیگر از بصیرت و ولایتمداری خود را در قالب کمک های مومنانه و در لبیک به مقتدایشان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی به نمایش گذاشتند.

این جانبان مراتب قدردانی و سپاس خود را از مشارکت کنندگان یوم العباس امسال از جمله بنیاد مستضعفان و جانبازان، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی و در کنار آن مردم عزیز زنجان، دانشگاهیان، دستگاه های اجرایی، فعالان بخش خصوصی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند

زنجانی ها بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند