مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-28سياسي

برگزاری متفاوت شام غریبان حسینی در حرم رضوی


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: مراسم خطبه خوانی و شام غریبان برابر با سنت دیرینی که در بین خدمه است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- محمد توکلی فریمانی در گفتگو با به صورت محدود برگزار می شود، گفت: مراسم خطبه خوانی و شام غریبان که در شام شهادت امام حسین (ع) برابر با سنت دیرینه ای که در بین خدمه است با دعوت محدود و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: امسال آیین پیاده روی شام غریبان حسینی از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به سمت حرم مطهر رضوی را نخواهیم داشت و تمام برنامه روز یکشنبه 9 شهریور بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن انقلاب برگزار می شود.

قرائت خطبه این مراسم با حجت الاسلام جعفر اسلامی فر خواهد بود و حجت الاسلام حسینی خراسانی نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: در این آیین سنتی قریب 400 نفر از خدمه و میهمانان ویژه در صحن انقلاب اسلامی اجتماع خواهند کرد و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

توکلی تصریح کرد: هیئات مذهبی می توانند در شب شام غریبان حسینی در نیمه جنوبی صحن انقلاب، به دور از دسته روی و به صورت ایستاده به عزاداری و سوگواری بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری متفاوت شام غریبان حسینی در حرم رضوی

برگزاری متفاوت شام غریبان حسینی در حرم رضوی