مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-28فرهنگي

نشریه معروف سینمایی تعطیل خواهد شد؟


نشریه معروف «فیلم کامنت» که از سال 1962 به پوشش اخبار مربوط به سینما پرداخته در خطر تعطیلی و احتمالا انتشار آنلاین قرار گرفته است.

- جی پلاس ، این دوماهنامه سینمایی که توسط بخش فیلم مرکز فرهنگی لینکلن در نیویورک منتشر می شود، در پنج ماه گذشته هیچ نسخه ای منتشر نکرده است.

آخرین نسخه فیزیکی از مجله فیلم کامنت در ماه مارس امسال منتشر شده است.

یوجین هرناندز، مدیر بخش سینمایی مرکز لینکلن در این باره می گوید: ما به مجله فیلم کامنت، گذشته و آینده آن اعتقاد داریم و هنوز نمرده ایم.

با شیوع ویروس کرونا، مرکز فیلم لینکلن با چالش هایی روبه رو شده اما به مجله فیلم کامنت به عنوان بخشی اساسی از ماموریت مان متعهد هستیم و در حالی که انتشار آن با وقفه مواجه شده امیدواریم در اولین فرصت برنامه خود را از سر بگیریم.

در حالی که دو دهه از قرن بیست و یکم میلادی می گذرد، انتشار و آبونمان مجلات کاغذی با کاهش جدی روبه رو شده و ستاره های سینمایی دیگر فروش این مجلات را تضمین نمی کنند.

در چند سال اخیر مجلاتی چون آمریکن فیلم (1992)، فیلم کالچر (1996)، پریمیر (2007) و مووی لاین (2009)، دیگر نسخه فیزیکی و چاپی ندارند و اینترتینمنت ویکلی با نسخه ای مختصر و با تمرکز ببشتر بر اخبار تلویزیونی منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه معروف سینمایی تعطیل خواهد شد؟

نشریه معروف سینمایی تعطیل خواهد شد؟