مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:002020-08-28سياسي

احیای تالاب هامون با تغییر نحوه معیشت جوامع محلی پیرامون آن


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان محیط زیست آغاز پروژه بین المللی احیای تالاب هامون را یکی از مهم ترین دستاوردهای این حوزه در سال اخیر ارزیابی کرد.

- معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان محیط زیست آغاز پروژه بین المللی احیای تالاب هامون را یکی از مهم ترین دستاوردهای این حوزه در سال اخیر ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدرضا لاهیجان زاده به مناسبت هفته دولت در تشریح دستاوردهای حوزه فعالیتش گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای این حوزه آغاز به کار پروژه احیای تالاب هامون است.

حمایت مالی این پروژه بر عهده اتحادیه اروپا و اجرای آن بر عهده ایران است.

برنامه عمران ملل (UNDP) نیز وظیفه نظارت را بر عهده دارد.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از دو ماه پیش آغاز شده است، درباره اهمیت این پروژه گفت: هدف ما این است که بتوانیم با تغییر نحوه معیشت جوامع محلی پیرامون هامون این تالاب را احیا کنیم از سوی دیگر امیدواریم با این پروژه کشور افغانستان نیز احیای هامون ترغیب شود.

وی انجام پروژه های مطالعاتی در خصوص حق آبه تالاب ها را از دیگرکارهای مهم انجام شده در حوزه معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها ذکر و اظهارکرد: تاکنون کار مطالعاتی 34 مجموعه تالابی و رودخانه ای به اتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب هامون با تغییر نحوه معیشت جوامع محلی پیرامون آن

احیای تالاب هامون با تغییر نحوه معیشت جوامع محلی پیرامون آن