مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:502020-08-28سياسي

نذری عام خود را به پویش ایران همدل بسپارید


مدیرکل بهزیستی ایلام از مردم خواست نذور عام خود را در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت خشک به پویش ایران برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام از مردم خواست نذور عام خود را در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت خشک به پویش ایران برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

زهرا همتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مشارکت در پویش ایران همدل به هدفمند شدن نذورات و رسیدن آنها به دست نیازمندان واقعی منجر می شود، عموم عزاداران حسینی دعوت کرد نذرهای خود را با تحویل به طرح پویش ایران همدل به مددجویان و نیازمندان واقعی برسانند.

وی گفت : این پویش از عید سعیدغدیر تا پایان ماه صفر با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم با هدف تامین کمک هزینه معیشتی ، اقلام کمک آموزشی دانش آموزان و دانشجویان و وسایل بهداشتی و درمانی مددجویان اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی ایلام راه های همدلی در این پویش را واریز کمک های نقدی به شماره کارت 6277-6077-7777-7777، نرم افزارهای هف هشتاد، آپ، سکه، 724، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال و کد دستوری # 14* اعلام کرد.

همتی جمع آوری کمک های غیر نقدی را شامل اقلام و جیره های خشک غذایی و نذور هیأت های مذهبی و خیرین توسط ادارات بهزیستی شهرستان ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری عام خود را به پویش ایران همدل بسپارید

نذری عام خود را به پویش ایران همدل بسپارید