مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-28سياسي

17 هزار نفر از مردم ایران قربانی تروریسم شده اند


امام جمعه قیدار با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است و در چهار دهه گذشته بسیاری از افراد برجسته و تأثیرگذار ایران از همین طریق به شهادت رسیده‏ اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت اظهار کرد: این هفته یادآور شهادت دو ستاره پرفروغ آسمان خدمت و تلاش صادقانه، شهید محمدعلی رجایی رییس جمهور و شهید حجت ‏الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر است که به همین مناسبت هفته دولت نام گذاری شده است.

امام جمعه قیدار افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات به مردم و نیز فرصت مناسبی برای محاسبه و ارزیابی دولت است هم اینکه هر مسؤول و مدیری به حساب عملکرد خود برسد و هم دیگران عملکرد دولت را ارزیابی کنند.

وی به هشتم شهریور که روز مبارزه با تروریسم نام گذاری شده است اشاره کرد و افزود: تروریسم مولود نامبارک آمریکا و رژیم صهیونیستی‏ برای مقابله با اراده انقلابی ملت ایران‏ است.

موسوی با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است و در چهار دهه گذشته بسیاری از افراد برجسته و تأثیرگذار ایران از همین طریق به شهادت رسیده‏ اند، تصریح کرد: بیش از 17 هزار  نفر از  فرزندان ایران در نتیجه عملیات های تروریستی که 12 هزار نفر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار نفر از مردم ایران قربانی تروریسم شده اند

17 هزار نفر از مردم ایران قربانی تروریسم شده اند