مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-28پزشكي

اعضای بدن بانوی سمنان به بیماران حیات دوباره بخشید


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اهدای عضو توسط بانوی 39 ساله سمنانی، گفت: مرحومه اصفهانیان بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی و اعضای بدن وی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی ظهر آدینه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به مرگ مغزی یک بانوی 39 ساله ساکن سمنان و اهدای اعضای وی به بیماران نیازمند، بیان داشت: مرحومه اصفهانیان چندی پیش در حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود.

وی با بیان اینکه با رضایت خانواده آن مرحومه اعضای بدن وی به بیماران نیازمند حیات دوباره بخشید، بیان داشت: این بانوی سمنانی دارای کارت اهدای عضو بود در نتیجه کار اهدای اعضای وی به راحتی در تهران صورت گیرد تا بیماران نیازمندی دارای حیات دوباره شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این بانوی سمنانی مدتی در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود تا مرگ مغزی وی مورد تایید قرار گرفت، بیان کرد: اهدای عضو یکی از زیباترین انواع کمک به دیگران است زیرا امید را به خانواده های متعددی از بیماران نیازمند باز می گرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوطلبان دریافت کارت اهدای عضو می توانند به سامانه اینترنتی که برای همین منظور طراحی شده مراجعه و پس از پر کردن فرم های مربوطه نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن بانوی سمنان به بیماران حیات دوباره بخشید

اعضای بدن بانوی سمنان به بیماران حیات دوباره بخشید