مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-28فرهنگي

آهنگساز فیلم های اسپایک لی در ونیز جایزه می گیرد


ترنس بلنچرد آهنگساز فیلم های اسپایک لی در جشنواره فیلم ونیز جایزه می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ترنس بلنچرد آهنگساز نامزد اسکار و بفتا که برای فیلم بلک کلنزمن این موفقیت را کسب کرد و یک جایزه گرمی برای آهنگ خون و سول در کارنامه دارد جایزه کامپاری برای شور سینما را از جشنواره فیلم ونیز دریافت می کند.

بلانچرد که آهنگساز فیلم 5 قطره خون اسپایک لی برای نتفلیکس هم است برای فیلم یک شب در میامی رجینا کینگ نیز موسیقی متن ساخته است.

این فیلم امسال در بخش خارج از رقابت ونیز به نمایش درمی آید.

این جایزه که 2 سال پیش در هفتاد و پنجمین سالگرد برگزاری جشنواره ونیز تاسیس شد در جستجوی بارزترین مشارکت یک همکارِ نزدیکِ کارگردان در یک پروژه هنری است.

باب موراوسکی تدوینگر سینمای آمریکا و برنده اسکار و بفتا برای گنجه قلب این جایزه را در سال افتتاحش دریافت کرد و لوکا بیگازی فیلمبردار ایتالیایی فیلم زیبایی بزرگ آن را سال پیش از آن خود کرد.

آلبرتو باربرا مدیر هنری ونیز از ترنس بلانچرد 58 ساله به عنوان یکی از مهم ترین ترومپت نوازان همه تاریخ یاد کرد و گفت وی یکی از عالی ترین آهنگسازان موسیقی فیلم است.

وی افزود: این آهنگساز برای بیش از 40 فیلم آهنگ ساخته که فیلم های اسپایک لی از فیلم 1991 تب جنگل تا 5 قطره خون وی را در برمی گیرد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگساز فیلم های اسپایک لی در ونیز جایزه می گیرد

آهنگساز فیلم های اسپایک لی در ونیز جایزه می گیرد