مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-28حوادث

مصدومیت 20 نفر در شب پر کار نیروهای اورژانس ساوه


‍ سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از مصدومیت 20 نفر در پی حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

- بهرام صیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شب نیروهای اورژانس ساوه  با حجم بالایی از ماموریت ها به دلیل وقوع تصادفات رانندگی در آزادراه ساوه همدان بین شهر نوبران و عوارضی دخان مواجه شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این محور چندین تصادف زنجیره ای رخ داد که در نخستین حادثه چهار نفر مجروح حادثه توسط تیم عملیاتی اورژانس نوبران خدمات دهی شدند که یک مصدوم در محل حادثه درمان سرپایی شد و 3 مصدوم دیگر به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

سرپرست اورژانس ساوه افزود: درحادثه دوم و براثر برخورد دو دستگاه پراید 13  نفر مصدوم شدند که بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس نوبران، غرق آباد و تجرک فامنین به محل اعزام و دو نفر از مصدومان را سرپایی درمان و 11 مصدوم دیگر را به بیمارستان منتقل کردند.

صیدی بیان کرد: در حادثه سوم در کیلومتر 76 آزادراه بر اثر برخورد دو دستگاه پرشیا با یک دستگاه پراید 6 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: شب گذشته 20 نفر در این حوادث رانندگی دچار مصدومیت شدند که با توجه به ایام تعطیلی و افزایش مسافرت ها از مردم خواهش داریم به قوانین ترافیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 20 نفر در شب پر کار نیروهای اورژانس ساوه

مصدومیت 20 نفر در شب پر کار نیروهای اورژانس ساوه