مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-28سياسي

رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده کتاب و اسباب بازی در کشور


برای اولین بار در کشور دستگاه کاملا ایرانی ضد عفونی کننده کتاب به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با همکاری یک شرکت دانش بنیان تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و مدیرعامل مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی، حسین شادکام، قائم مقام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدحسن عفت پناه، معاون فنی مهندسی سپاه امام رضا (ع)، سید حسین موسوی، رییس مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه فردوسی مشهد، مرتضی کرباسی، دبیر مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی، امین درخشان، مدیرعامل شرکت دانش بنیان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی از همت و تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی برای پیگیری راهکاری برای ادامه فعالیت کتابخانه ها در شرایط کرونایی تقدیر کرد و گفت: اندیشه جهادی نیروی پیشران کشور است و این اندیشه در تمامی مشکلات و بحران ها یاری رسان کشور بوده است و در حال حاضر نیز با همین اندیشه و تفکر مشکل کووید 19 را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید زندگی با کووید 19 را یاد بگیرند و در کنار زندگی با این ویروس و حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی به زندگی خود ادامه دهند و برای حل مشکلات پیش آمده بعد از شیوع ویروس دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده کتاب و اسباب بازی در کشور

رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده کتاب و اسباب بازی در کشور