مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-28ورزشي

نکونام در آستانه پذیرش سرمربیگری سپاهان


محمدرضا ساکت چند روز پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شد، اما وضعیت سرمربی این تیم اصفهانی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ساکت به همراه اعضای هیئت مدیره سپاهان در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری هستند تا بعد از توافقات نهایی با گزینه مدنظر قرارداد ببندند.

علاوه بر این امید نورافکن بازیکن سپاهان در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده که یک مربی خوب ایرانی در راه اصفهان است و امروز و فردا قراردادش را با باشگاه سپاهان به امضا می رساند.

نورافکن نام سرمربی جدید را افشا نکرده است، اما او بیان کرده که سپاهانی‌ها این مربی را خیلی دوست دارند.

محرم نویدکیا بازیکن اسبق سپاهان یکی از گزینه‌های جدی هدایت طلایی پوشان اصفهانی است و هواداران اصفهانی تمایل زیادی دارند تا او به عنوان سرمربی تیم محبوبشان انتخاب شود، اما مدیران اصفهانی به علت اینکه نویدکیا تجربه مربیگری ندارد دچار شک و تردید هستند و دوست ندارند با انتخاب او به نوعی اسطوره باشگاه خود را نابود کنند.

به هر حال از شواهد مشخص است که نویدکیا سرمربی سپاهان نمی‌شود و مربی دیگری غیر از او قرار است هدایت طلایی پوشان را برعهده بگیرد و این روز‌ها نام جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان برای حضور در این تیم اصفهانی مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام در آستانه پذیرش سرمربیگری سپاهان

نکونام در آستانه پذیرش سرمربیگری سپاهان