مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-28سياسي

خرید املاک به عنوان سرمایه گذاری در ترکیه آسیب های اقتصادی و امنیتی به همراه دارد


تبلیغات زیاد درباره خرید املاک در ترکیه باعث شده تا برخی تصور کنند این کار یک سرمایه گذاری مطمئن است در حالی که می تواند آسیب های اقتصادی و امنیّتی فراوانی را ایجاد کند.

- زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: متأسفانه اقتصاد کشور دچار نابسامانی قابل توجّهی است.

بخش مهمّی از این نابسامانی معلول عدم توجه به سیاست ها و قوانین مصوّب، از سوی دولت است.

در قانون برنامه پنج ساله ششم موادی وجود دارد که اگر نسبت به اجرای آنها اهتمام لازم صورت می گرفت، تا حدّ زیادی مشکلات موجود را بر طرف می کرد.

توجّه به سیاست های ارزی و تجاری که موضوع ماده 4 قانون برنامه است و یا برنامه ریزی برای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز که در بند ت ماده 106 به آن اشاره شده، چنانکه باید و شاید پیگیری نشده است.

وی افزود: دلیل این مطلب این است که علیرغم اینکه در پایان برنامه پنج ساله ششم هستیم، کشور در زمینه مدیریت ارز، دچار نابسامانی شدیدی است.

یا همانطور که رهبر انقلاب در فرمایشات اخیرشان ذکر کردند مطابق برخی گزارش ها، رقم قاچاق کالا، چندین میلیارد دلار در سال است که واقعاً هیچ توجیهی ندارد که ان شاءالله مجلس از طریق کمیسیون اقتصادی و ظرفیت های آن، در تصویب قوانین لازم در این زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید املاک به عنوان سرمایه گذاری در ترکیه آسیب های اقتصادی و امنیتی به همراه دارد

خرید املاک به عنوان سرمایه گذاری در ترکیه آسیب های اقتصادی و امنیتی به همراه دارد