مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-28سياسي

جمعه های انتظار/ عاشورا دانشگاه فرهنگ انتظار است


عاشورا و انتظار و مسئله ظهور نه یک اتفاق، واقعه و یا جریان عادی، بله مکاتبی هستند که دانشگاه ها و زیرمجموعه هایشان گسترده ترین دامنه ها و داده های علمی را تحلیل و مهم ترین و کارگشاترین رهیافت ها را تبیین و ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یک جهان روضه و یک ماه محرم داری/ آه، آقای غریبم چقدر غم داری تا ابد هم که بخوانند همه مرثیه ات/ باز هم روضه ی نا خوانده به عالم داری شیعه با دو بال سرخ شهادت برگرفته از عاشورا و بال سبز انتظار اوج می گیرد و عروج می یابد؛ عاشورا روح غیرت، عزت و ایثار را جان می دهد و مفهوم انتظار نیز بار امید و اندیشه مدیریت آینده را در بردارد.

باور به امام غائب در مذهب شیعه مورد تاکید و وظیفه­ انتظار را در ادوار مختلف ترسیم کرده است.

انتظار فرج همواره عاملی موثر برای تحرک آفرینی در جامعه­ شیعه بوده است؛ تا در برابر مشکلات و موانع، خوف و حزنی نداشته و زمینه ساز مقدمات نهضت امام قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

در منظومه فکری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، انتظار فرج از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به باور ایشان، برقراری حکومت مهدوی و رسیدن به فرج نهایی که همان عدالت کامل است، بر اساس طبیعت عالم و حرکت طبیعی عالم به سمت صلاح و خیر است در منظومه فکری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه های انتظار/ عاشورا دانشگاه فرهنگ انتظار است

جمعه های انتظار/ عاشورا دانشگاه فرهنگ انتظار است