مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 03:052020-08-27بين الملل

ترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری خواه را پذیرفت


ترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری خواه را پذیرفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا صبح امروز (جمعه به وقت تهران) با حضور در مراسم روز پایانی کنوانسیون حزب جمهوری خواه، رسماََ نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را پذیرفت.

به نوشته رسانه های آمریکایی، ترامپ طی سخنرانی یک ساعت و نیمه در این مراسم، از دستاویزهای متعددی برای جمع کردن رأی استفاده کرد، از مبارزه با ویروس کووید19 گرفته تا اعزام اولین فضانورد به سیاره مریخ! این رسانه ها اما نوشتند ترامپ در حالی از مبارزه با ویروس کرونا صحبت کرد و چین را به دلیل شیوع این بیماری به باد انتقاد گرفت که اکثریت 1500 حضار شرکت کننده در این مراسم که به فاصله بسیار کمی از یکدیگر ایستاده بودند، از ماسک تنفسی استفاده نمی کردند.

وی همچنین در ادامه تلاش ها برای تخریب جو بایدن رقیب انتخاباتی خود از حزب دموکرات، با بیان اینکه این ماراتن ریاست جمهوری مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکاست، گفت مردم باید بین نجات دادن رؤیای آمریکایی (دولت خودش) و تسلیم شدن در برابر جریان رادیکال که افسار آشوب طلبان، طغیان گران و مجرمان خشن را باز می گذارد، یکی را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری خواه را پذیرفت

ترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری خواه را پذیرفت