مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 03:052020-08-27اقتصادي

انعقاد 1256 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یک هزار و 256 تفاهم نامه سرمایه گذاری در این استان با حجم سرمایه گذاری 230 هزار میلیارد تومان امضاء شده که برخی از طرح ها در سال های گذشته شروع و اکنون کامل شده است.

- مرتضی اشرفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دو مؤلفه اثرگذار، دانش بنیان بودن و مردمی کردن اقتصاد تاکید شده که در سال گذشته با ثمره وفاق و همدلی ارکان حاکمیت در بخش خصوصی شاهد کمترین نرخ بیکاری در روستاها بوده ایم و خوشبختانه از 5 درصد به 1.

3 درصد رسیده است.

  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه این استان در نرخ تورم سال گذشته از متوسط کشوری پایین تر بوده است، ادامه داد: در بسیاری از کالاهای صنعتی، کشاورزی و در حوزه خدمات گردشگری شاهد جهش تولید بودیم و تفاهم نامه های بسیار بزرگی به برکت طرح مثلث اقتصادی منعقد شد.

  وی با بیان اینکه یک هزار و 256 طرح سرمایه گذاری در خراسان رضوی منعقد شده است که از این حجم سرمایه گذاری فقط در طی یک سال 231 طرح با حجم 11 هزار میلیارد تومان و حدود 10 هزار اشتغال صددرصد به بهره برداری رسیده است، گفت: امسال در هفته دولت شاهد افتتاح حدود 240 طرح اقتصادی بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 1256 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی

انعقاد 1256 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی