مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 19:552020-08-27بين الملل

انتقاد کتائب حزب الله از سفر وزیر خارجه سعودی به بغداد


کتائب حزب الله از گروه های سازمان الحشد الشعبی عراق سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد را دیکته آمریکایی ها به دولت مصطفی الکاظمی و درراستای توطئه برای کشاندن عراق به لیست سازشگران با رژیم صهیونیستی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتائب حزب الله زیر مجموعه سازمان الحشد الشعبی با صدور بیانیه ای سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به بغداد را محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، کتائب حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: دولت عراق در روابط خود با قدرت های خارجی سیاست های مبهمی دارد که سوالات بزرگی را مطرح می کند .

در این بیانیه آمده است: برقراری روابط طبیعی با پادشاهی شیطان عربستان سعودی و استقبال از مقامات آن بدون اینکه پاسخگوی جنایاتشان باشند، منطقی نیست .

کتائب حزب الله، الکاظمی و برخی گروه های سیاسی را به تسلیم شدن در برابر دیکته های آمریکا و گذشتن از حقوق ملت عراق متهم کرد و گفت: ما هر گونه ارتباط با این کشور را که به دلیل جنایاتش از عراقی ها عذرخواهی نکرده است، به صراحت مخالفیم .

این جنبش تاکید کرد: ما این عجله عراق را درک نمی کنیم، مگر اینکه تسلیم دیکته های آمریکایی شده باشد که می خواهد عراق را در لیست کشورهای سازشگر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کتائب حزب الله از سفر وزیر خارجه سعودی به بغداد

انتقاد کتائب حزب الله از سفر وزیر خارجه سعودی به بغداد