مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 18:552020-08-27سياسي

برای جلوگیری از ورود مسافران به شمال حساب شده تر باید عمل می شد


نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز گلایه از عدم مدیریت درست در ورود سیل خروشان مسافر به استان گفت: در تعطیلات پیش رو باید طوری عمل می شد تا مانند تعطیلات عید نوروز با برپایی ایست بازرسی جلوی ورود افراد به استان گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) بیت آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: موضوعی به نام ولایت فقیه همان مسئله ای است که ما در فرهنگ خود داریم،  سیاستی که حول محور ولایت فقیه بوده با وحدت و انسجام در چهل سال اخیر بهترین مقاومت و مبارزه و پاسخگویی به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را به برکت انقلاب اسلامی از خود نشان داده است.

وی با بیان اینکه وحدت حول محور ولایت توطئه ها را خنثی  و دنیا را مات و مبهوت کرده و این زیباست، خاطرنشان کرد: اگر درون ما تفرقه و بی توجهی به فصل الخطاب و خط قرمز یعنی رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد اینها زشتی است، زیبایی وحدت و انسجام و تبعیت از ولی امر و زیبایی تواضع در برابر ولایت و وحدت را در خود تقویت کنیم، دشمن می خواهد این زیبایی ها نباشد.

  نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه جمله امام (ره) در رابطه با محرم که خون بر شمشیر پیروز شد بسیار حکیمانه بود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از ورود مسافران به شمال حساب شده تر باید عمل می شد

برای جلوگیری از ورود مسافران به شمال حساب شده تر باید عمل می شد