مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 16:152020-08-27سياسي

انتقال ساختمان شورای شهر و شهرداری شاهرود به مکان جدید


به زودی ساختمان اداری شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهرود از محل خیابان فردوسی به ساختمان مدیریت شهری در 4 هزار متر عرصه البرز شرقی منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدجواد بی طرف عصر امروز در آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهرداری شاهرود با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان صاحب 22 هکتار از املاک البرز شرقی شد.

وی افزود: به زودی ساختمان اداری شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهرود از محل خیابان فردوسی به ساختمان مدیریت شهری در 4 هزار متر عرصه البرز شرقی منتقل خواهد شد و با این اقدام ارزشمند شاهد کاهش حجم ترافیک در محدوده خیابان 22 بهمن، میدان امام (ره) و خیابان فردوسی خواهیم بود.

رییس شورای اسلامی شهر شاهرود ضمن بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب است و در راستای آن باید ده ها کتاب نوشته شود، تصریح کرد: به نقل از امام حسین (ع) مراجعات مردم به شما نعمت است، مبادا خسته شوید؛ چراکه خداوند این نعمت را از شما خواهد گرفت؛ کار نیک را به خاطر رضای خداوند متعال از انظار مردم پنهان کنید تا خود پروردگار کار پنهانتان را هویدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ساختمان شورای شهر و شهرداری شاهرود به مکان جدید

انتقال ساختمان شورای شهر و شهرداری شاهرود به مکان جدید