مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 16:152020-08-27سياسي

همکاری معاونت صدا در برگزاری مسابقه جایزه بزرگ شعر سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا رسانه ملی، مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال توسط مرکز اسلامی آفریقای جنوبی با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا و پوشش رسانه ای شبکه های مختلف رادیویی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی معاونت صدا رسانه ملی، مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال توسط مرکز اسلامی آفریقای جنوبی با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا و پوشش رسانه ای شبکه های مختلف رادیویی برگزار می شود.

سید عبدالله حسینی که دبیری این رخداد بزرگ ادبی را بر عهده دارد ضمن دعوت از شاعران فارسی و انگلیسی زبان جهان برای شرکت در این مسابقه بزرگ گفت: امیدواریم شاعران عزیز شرکت کننده در این واقعه عاشورا و حماسه ای که امام حسین علیه السلام در کربلا آفرید در قالب شعر به تصویربکشند وبرای شاعر شعر برگزیده جایزه 10 هزار یورویی در نظر گرفته شده که به نوعی بزرگترین جایزه ادبی است که در طول تاریخ به یک شعر خوب فارسی و انگلیسی تعلق گرفته و به نظر من نقطه عطفی در تاریخ ادبیات ایران محسوب می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته شعر برگزیده سال در یک لوح سنگی بزرگ با خط یکی از خطاطان برجسته معاصر حکاکی و با کمک مجموعه شهرداری و شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری معاونت صدا در برگزاری مسابقه جایزه بزرگ شعر سال

همکاری معاونت صدا در برگزاری مسابقه جایزه بزرگ شعر سال