مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 15:352020-08-27اقتصادي

وزیر نیرو 62 طرح شرکت توزیع برق بوشهر را افتتاح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین هفته پویش سراسری هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت و به میزبانی استان البرز، همزمان با دیگر شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، - ، هفدهمین هفته پویش سراسری هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت و به میزبانی استان البرز، همزمان با دیگر شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونان این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و طی آن 62 طرح شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتباری بالغ بر 651 هزار میلیون ریال در قالب پویش الف ب و به دستور وزیر نیرو افتتاح شد.

تعداد دو هزار و 230 پروژه در عرصه توزیع برق به ارزش سه هزار و 160 میلیارد تومان با مدت زمان اجرایی هفت ماه در این آیین به بهره برداری رسید.

از مجموع طرح های یاد شده، تعداد 62 طرح با سرمایه گذاری 651 میلیون و 332 هزار ریال مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بود که همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دولت و شهید جاودان وزارت نیرو شهید عباسپور، ساخت و ساز موفق و کارآمد در عرصه ملی را متضمن دو هدف افزایش تاب آوری جامعه و مقاوم سازی اقتصاد و همچنین افزایش امید و نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو 62 طرح شرکت توزیع برق بوشهر را افتتاح کرد

وزیر نیرو 62 طرح شرکت توزیع برق بوشهر را افتتاح کرد