مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 13:302020-08-27سياسي

پروژه انتقال آب از دریای عمان به چند استان کلید خورد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: استارت واقعی پروژه انتقال آب از دریای عمان نیز از سال 97 برای سه استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان آغاز شد و مقدمات کار فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: مقدمات اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور فراهم شده است و در ماه های آینده عملیات اجرایی طرح آغاز می شود.

احمد قندهاری روز پنجشنبه افزود: نخستین بار در کشور سند سازگاری با کم آبی خراسان جنوبی سال گذشته در شورای عالی آب تصویب شد و در چارچوب این سند 2 پروژه اساسی استفاده از آب های نامتعارف (آب های شور و لب شور) که در استان فراوان است و انتقال آب از دریای عمان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: تدوین سند سازگاری با کم آبی یکی از ابتکارات مهم دولت تدبیر و امید است و ما نیازمند نقشه راه برای مدیریت آب کشور بودیم چرا که کشور کم آبی هستیم و باید سندی برای توسعه تدوین می شد.

وی گفت: درخصوص مدیریت آب های نامتعارف مطالعات اولیه آغاز شده و اقدامات خوبی در دست اقدام است تا بتوانیم منابع آبی را از کویر مرکزی منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: استارت واقعی پروژه انتقال آب از دریای عمان نیز از سال 97 برای سه استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب از دریای عمان به چند استان کلید خورد

پروژه انتقال آب از دریای عمان به چند استان کلید خورد