مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 12:402020-08-27سياسي

ارتقای اقتصاد دانش بنیان یزد نیازمند مشارکت بخش خصوصی است


رییس پارک علم و فناوری یزد این استان را از سرآمدهای کشور براساس شاخص‎های فناوری اعلام کرد و از اقدامات توسعه ای و زیرساختی در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس پارک علم و فناوری یزد این استان را از سرآمدهای کشور براساس شاخص‎های فناوری اعلام کرد و از اقدامات توسعه ای و زیرساختی در این حوزه خبر داد.

محمدمهدی لطفی در نشست برخط خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، از سرآمد بودن یزد در کشور براساس شاخص‎های فناوری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به هدف گذاری مسئولان استان مبنی بر تبدیل یزد به الگوی اقتصاد دانش‎بنیان کشور، باید جایگاه این استان با فعالیت های اساسی تری ارتقا پیدا کند.

وی با بیان این که پارک و سیستم نوآوری یزد برای تحقق اهداف خود نیازمند رفع مشکلات و محدودیت هاست، گفت: پارک علم و فناوری با توجه به کوچک بودن بدنه و بضاعت خود نیازمند جلب مشارکت جدی بخش خصوصی به منظور ارتقای جدی سهم اقتصاد دانش بنیان در استان یزد است، در حالی که در حال حاضر این سهم بسیار کوچک و این رقم بسیار کم است.

این مسئول در مورد مسائل بودجه ای و مالی پارک علم و فناوری یزد نیز تصریح کرد: پایه بودجه علم و فناوری در هزینه های جاری با محدودیت هایی جدی روبرو و دچار چالش هایی در بحث ایجاد واحدهای فناور و شرکت ها شده است که یکی از چالش ها با کمک سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای اقتصاد دانش بنیان یزد نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

ارتقای اقتصاد دانش بنیان یزد نیازمند مشارکت بخش خصوصی است