مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-27سياسي

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است: شهادت مظلومانه دو تن از یاران خدمتگزار و صدیق انقلاب، - ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است: شهادت مظلومانه دو تن از یاران خدمتگزار و صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است یادآور خلوص، پشتکار و تفکر انقلابی دولتمردانی است که تمام هستی خویش را برای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی، تثبیت آرمان های والای انقلاب و سربلندی کشور به میدان تلاش و فعالیت آوردند و به برکت روحیه جهادی و اخلاصشان جادوانه شدند.

دولت شهید رجایی و شهید باهنر را می توان دولت انقلابی نامید، دولتی که در تراز انقلاب اسلامی بود و قابلیت رسیدن به تمدن نوین اسلامی را داشت.

تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی که همواره با خدعه و نیرنگ دشمنان پست و زبون همراه بوده نشان داده همدلی مسئولین به ویژه دولتمردان و حمایت همه جانبه مردم قهرمان و همیشه در صحنه می تواند کشور را به سمت قله های افتخار و سربلندی سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت